Nová vizuální identita ČSOS na dosah. Kdo postoupil do 2. kola?
11.11.2024 Jan Picek
Do 31. října měla své návrhy předložit porotě pětice vybraných studií. Na konci minulého týdne se sešla, aby rozhodla o výsledku. Kdo postoupil do 2. kola?
"Přípravy probíhají již od loňského roku. Řešili jsme marketingovou strategii svazu, kterou se povedlo dotáhnout, dále také budování naší 'značky'. Vytvoření vizuální identity pak bylo poměrně logickým pokračováním naší snahy posunout český orienťák kupředu," komentoval Radan Kamenický, předseda ČSOS.
Tzv. nulté kolo soutěže probíhalo do 6. září a své portfolia zaslalo 49 grafiků, studií či agentur. Z 1. kola vybrala porota pětici účastníků a ti měli odevzdat soutěžní návrh dle přesně určeného zadání, které skončilo 31. října. Ve čtvrtek 7. listopadu se pak na Strahova opět sešla porota, aby vyhodnotila, kdo postoupí do 2. kola, kde už soutěží pouze dva uchazeči.
Vybraní účastníci 2. kola (vč. výběru referencí, seřazeno dle abecedního pořadí)
- Aleš Mička / Iluzon (reference: Lítačka, Český fotbalový tým nebo Microsoft)
- Gradual (reference: Czech Ski & Snowboard, Czech Biathlon nebo Sporten)
Účastníci v 1. kole měli odevzdat kromě návrhu loga a logotypu také návrh vizitky zaměstnance, leták propagující náborovou akci, návrh příspěvku na sociální sítě (profilová fotka, vytvoření ukázkového příspěvku, stories) a tričko pro fanoušky.
Složení poroty
- Radan Kamenický (předseda ČSOS, předseda poroty)
- Tereza Rauturier (česká reprezentantka v OB, studentka marketingu) - připojila se online
- Petr Remeš (předseda Marketingové rady ČSOS, grafik)
- Věra Marešová (grafička, ultraběžkyně)
- Ondřej Zámiš (grafik)
Proč připravujeme novou vizuální identitu? Jaká jsou detailní pravidla soutěže?
V případě dotazů se obracejte na Jana Picka, projektového manažera ČSOS, a to na e-mailu jan.picek@orientacnisporty.cz.